Häämatka

Päivä kanssani Karibialla

Tein päivä kanssani -tarinan instagramiin häämatkalta, tässä tarina blogin muodossa, niin pääset kurkistamaan, miten päiviämme häämatkalla vietimme!

9-10 Nukuin yllättävänkin huonosti häämatkalla. En tiedä johtuiko se vieraasta paikasta vai aikaerosta. Yleensä heräsin siinä yhdeksän aikaan kuitenkin, oli uni ollut hyvää tai ei.
Laittauduin nopeasti hääaamuksi hankitussa Bride-aamutakissani. Paljon aikaa siihen ei ollut, sillä aamujooga alkaisi kello 10.

10-11 Aamujooga järjestettiin lähellä rantaa. Meitä oli neljä osallistujaa, kaksi pariskuntaa. Resortissa olikin pääasiassa vain pariskuntia, emme tainneet huomata kuin pari kaveriporukkaa ja yhden äiti ja tytär matkaajan. Aamujooga oli lempeää venyttelyä ja hieman jumppaa. Tämä jäi ainoaksi kerraksi kun tunnille menimme, ei sen takia, että siinä olisi ollut jotain vikaa, vaan koska Eerikkiä ei ollut helppo saada liikkeelle näin aikaisin :D.

11-12 Aamupalalle suuntasimme Magna ravintolaan. Aamupalaksi oli lemppariani Eggs Benedict savulohella ja täysjyväleivällä, tuoreita hedelmiä, mimosaa ja vihreää teetä. Tämä oli niin voittajakombo (välillä kyllä ilman mimosaa), että en juuri muita matkalla edes kokeillut.

12-13 Kävimme vaihtamassa uimapuvut päälle ja suuntasimme pääaltaalle. Luvassa oli huippu hyvä Aquaspin tunti, tällä kertaa sain Eerikinkin mukaan!

GoPron kuvassa ei ole kehumista, tai ehkä vika on kuitenkin mallissa, mutta tulipahan todiste tästäkin aktiviteetista :D.

13-15 Lounaalle suunnistimme yhteen lempiravintoloistamme, Oreganoon, missä tarjoiltiin muun muassa ihanaa pizzaa ja pastaa. Tänään oli pizzapäivä ja viini kuului toki asiaan myös.

15-17 Star Wars teemaisissa Mrs & Mr – paidoissa lähdimme pelaamaan bingoa altaalle, ilman voittoja tällä kertaa. Bingon jälkeen jäimme altaalle ottamaan vielä aurinkoa ja sitten suuntasimme takaisin huoneeseemme ihanaan kylpyymme.

17-19 Bingon jälkeinen kylpy kuului jo rutiineihimme, eikä tämäkään päivä ollut poikkeus. Bulgarin kosmetiikkatuotteet tulivat talon puolesta, näköalan tarjoili kaunis Punta Cana. Sitten oli aika laittautua ja lähteä illalliselle.

19-22 Söimme illallista tunnelmallisessa Basmati-ravintolassa ja kävimme sen jälkeen drinkeillä Magnassa. Sitten siirryimme kuuntelemaan saksofonistia Martini baariin ja odottelemaan illan pääesitystä. Opimme kuukauden aikana siellä tuntemaan koko baari- ja viihdehenkilökunnan ja tämä vieraileva saksofonistikin muisti aina meidät koska olimme ainoita, jotka jaksoivat taputtaa jokaiselle kappaleelle :D. Eerikki harjoitteli samalla valokuvien ottoa, ehkä ensi kerralla sormea ei linssin päälle… Tai sitten hän vaan sai tarpeekseen jatkuvasta mallina toimimisesta :D.

22-23 Pääesitys oli Michael Jackson show, eli yksi suosikkiesityksistäni. Esityksen jälkeen oli aika mennä nukkumaan, valmiina seuraavaan päivään. 🙂

Siinä kurkistus päiväämme häämatkalla, nyt onkin sitten häämatkaaihe käsitely! Huomenna on tulossa postaus ystävänpäiväideoista kumppanin tai kaverin kanssa toteutettaviksi, käy myös tutustumassa uuteen YouTube- kanavaani Minttupersikoita ja Proseccoa.

2 kommenttia

• Sissi

Moi! Olimme Excellence El Carmen hotellissa Dominikaanisessa tasavallassa. Hääsviitti oli penthouse-sviitti meren ääressä, siinä oli parveke ja kattoterassi, YouTube kanavaltani löytyy video huoneesta. Suosittelen paikkaa ehdottomasti, ihanaa häämatkaa! 😍